Monday, September 17, 2007

Copenhagen Film Festival

Copenhagen Film Festival coming up.

I would like to see Julian Schnabels Cannes winner, but have decided to go for the movies that aren't in danish distribution, and save Le scaphandre et le papillon (The diving bell and the butterfly) for later this autumn. So far I have decided for the french Prête-moi ta main (I do: How to get married and stay single) starring Charlotte Gainsbourg and Alain Chabat. Both performed in Michel Gondry's The Science of Sleep.
Any suggestions what else to watch?

Labels: ,

2 Comments:

Blogger Christian R said...

Ugh Spammers!

Joo, jeg tror måske jeg skal se noget iransk animationsfilm "Persepolis", og måske "The Monastery" (Men den kommer selvfølgelig også i dansk produktion).

5:02 AM  
Blogger Tina said...

"Persepolis" skal jeg også helt sikkert se, men jeg snupper den, når den får premiere i bio i oktober. Den historie åbnede virkelig mine øjne for graphic novels, og det ser ud til at filmen er meget tro mod bogforlægget.
The Monastery, har ikke hørt om den, den må jeg lige checke ud.

11:30 PM  

Post a Comment

<< Home